4.12.2009

Watching


My last work =) this is a lift from my own digital page 'Me-April 09', more or less a try (lol) is so hard lifting a digital work, in the digital I can use the erase tool... in this page that's impossible!! but here's my try ;) Hope you like it!


some details here, the photo is the same digital photo that I printed and cut it.


and here's the digital page

1st. page credits: October Afternoon paperback, Sassafras Lass paper flowers, Prima Marketing flowers, Fancy Pants rubbons and American Crafts stickers - others digital elements-

2nd page credits: Amy Martin Polaroids frames, Amy Wolff brackets, Jenna Desai papers, Flregs Elements, and Kate Hadfield Alpha

Have fun! and thanks for stopping by! =)

5 Comentários:

Mª Jesús dijo...

Que chuladas, me encantan. Besitos guapa que andamos un poco perdidas.

Elisa dijo...

que pasada, me encanta, el fondo, los detalles la foto, you are the best!!!!!

Eva dijo...

Pues yo me quedo con la primera, destacan más los detalles y adornos.
Besitos.-

Sahirana dijo...

Eso eso yo tambien la primera, que cosa mas bonita !!!!!! has usado un papel o es periodico? SE VE HERMOSO

Karmele dijo...

Pues a mi me gusta tanto el tradicional como el digital! Me encanta el contraste de los adornos sobre el papel en blanco y negro! perfecto!
Besos

Publicar un comentario

Blog Widget by LinkWithin

Stitches and others © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO