1.19.2009

I won!!!

Can't believe that!!! I won the Sassafras Lass Life at the Pole contest! OMG!!! that's incredible! Esaga just told me and Mireia from Kits de Somni give me a big congrats =)) thanks gals!

I won with two fantastic projects, a fabulous lamp and a super cool jewelry, you can see at blog
congrats to the talented ladies!!

And a BIG thanks to the Sassafras Lass team for choose my little jar, really was a great gift!! ;)


and here my last project with Sassafras Lass papers... shhh is a secret but I adore those papers :)




This mini envelope album was made with the november kit at Kit the Somni, a BIG Sassafras collection for play... and I played!! I swear! (lol)




9 Comentários:

Meri(txell) dijo...

Enhorabuena, Mabel! Simplemente genial y digno del primer premio!! Ya me chivarás dónde has comprado ese bote tan chulo!! Un abrazo y felicidades de nuevo!

Conchi dijo...

Felicidades!!! Te quedó genial. Me alegro un montón de tu premio.
Un besazo

Karmele dijo...

Felicidadeeeeeeeeeeees guapaaaaaaaaa!!

Marta dijo...

Enhoraubena!!!!!!!!! ESTA GBENIAL,

Cromatismes dijo...

Enhorabuena!!! Realmente te había quedado precioso!!!

Mira qué bien me ha ido esto de Sassafrass, porque yo no te conocía!!! Amenazo con seguir visitandote!!! jejejeje

Un beso!

Eva Sanz dijo...

Felicidades niña tu bonte es una monada ya te lo dije cuando lo vi y tu te mereces ganar.
Besos.

Pomba Mensaxeira dijo...

felidades por el premio

Anónimo dijo...

Enhorabuena, wapísima!! tienes una cosita en mi blog, besitos!

Elisa dijo...

Muchas felicidades Mabel!!! me alegro mucho. La verdad es que te quedó precioso.
Besitos

Publicar un comentario

Blog Widget by LinkWithin

Stitches and others © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO